torsdag den 25. oktober 2012

Patchwork - endnu et projekt

For ikke så længe siden sorterede jeg alt mit stof efter materiale og mængde. Jeg må sige, at jeg har en del, og specielt bomuldsrester som ikke er store nok til at sy tøj af. Smide ud er jeg meeeeget dårlig til, så endnu et patchwork projekt er begyndt. Jeg blev inspireret af hende og hende her. Billederne taler jo næsten for sig selv.


Stoffet er som sagt rester samt forskellige skjorter, som min kæreste har slidt, spildt på eller vokset ud af. Meget af stoffet på dem er næsten ubrugt, men skjorten er i sig selv for dårlig til genbrugsbutikken.
Jeg har valgt at bruge lyst gråt lagenlærred som mellem stykker. Bagsiden bliver nok det samme.

Jeg undskylder de dårlige billeder for tiden, jeg er sjældent hjemme før det bliver mørkt, og billeder taget under min spisebordslampe, er bare ikke de bedste.

1 kommentar:

  1. Hej Lea! Du har vundet min give-away og dermed 500 kr til Magpie Lane i Herning! :) Jeg håber du kan bruge det og kæresten tager til takke med P-tærten. ;)
    Jeg vil anbefale dig at "like" Magpie Lanes facebook side hvor der kommer opdateringer og hvor indehaveren skriver hvis der mod forventning skulle være lukket eller hun er lidt forsinket - bare så du ikke går forgæves. Glædelig jul!

    SvarSlet

Skriv en kommentar, så bliver jeg så glad.. Jeg kigger selvfølgelig også ind til dig! :)